reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Guzová

Martina Guzová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojím snom bolo žiť vo Francúzsku. Sny sa plnia! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpoločnosťCestujeme po FrancúzskuFrancúzska kuchyňa

reklama

Cestujeme po Francúzsku

Sancerre : jedna z najkrajších viníc sveta

Martina Guzová

Sancerre : jedna z najkrajších viníc sveta

Precestovať Francúzsko nie je záležitosťou jedného týždňa, ani mesiaca. Až keď som sa sem presťahovala, uvedomila som si, aká je táto krajina veľká a koľko rôznych regiónov ponúka. Nachádza sa tu všetko - more, oceán, hory, kopce, údolia, veľkomestá i dedinky. Cestovanie vždy bolo mojou vášňou a veru pri rozhovore s Francúzmi často vyjde najavo, že poznám Francúzsko lepšie ako oni sami. A to mi ešte zostáva hodný kus cesty... Dnes vás pozývam do kraja viníc, syra a príjemných vychádzok. Na 312 metrovom kopci sa týči mestečko Sancerre ponúkajúce magické výhľady na vinice a na rieku Loiru. Nachádza sa v regióne Centre asi 200 kilometrov južne od Paríža. Jeden jesenný víkend si ma podmanilo kombináciou svetla, chutí a vôní.

  • 14. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 430x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu